آشنایی با جاذبه های بدروم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 24 خرداد 1399
بازدید : 89
نویسنده : rahnama-safar

با شهر بسیار زیبا و بندی بدروم تا چخ اندازه اشنایی دارید؟ لبدروم شهری است با جاذبه های بسیار زیاد و بی شمار این شهر بیشتر اشنا شوید. در بدروم که یک شهر ساحلی می باشد شما می توانید از رستوران های بسیار جذاب و همینطور تفریحات آبی بیشماری که در این شهر اتفاق می افتد لذت ببرید. این شهر بیار پر جنب و جوش بوده و این امکان را به شما می دهد که اگر شب زنده دار می باشید به تفریحات هیجان انگیز و جذاب روی بیاورید.

بدروم یا مارماریس از نظر جاذبه های تاریخی
شاید برای بسیاری که به کشور ترکیه قصد دارند تا سفر کنند این سوال پیش آید که در میان تور بدروم و مارماریس چه شهر هایی را باید انتخاب کرد؟ در ادامه با ما همراه باشید تا جواب شما بدهیم. تنها دیدنی های شهر بدروم قلعه سنت پیتر به همراه دروازه میندوس و روستای کاراکایا می باشند که از نظر تاریخی ارزش بازدید کردن را دارد در حالی که مارماریس یک دنیا سرگرمی و فعالیت های ساحلی را در خود جای داده است که امکان انجام آن ها در تعطیلات تابستان امکان پذیر است. مارماریس همچنین دارای جنب و جوشی بسیار زیاد و زندگی شبانه در کافه ها، رستوران ها و ساحل برای تمامی توریست ها و گردشگران می باشد در حالی که شهر بدروم ساحل آزاد نداشته و شما برای لذت بردن از سحال و آب های دریای آزه باید هزینه ای پرداخت کنید و و در صورتی که هتل ساحل اختصاصی نداشته باشد برای انجام فعالیت های ساحلی افراد مجبورند به گومبت نزدیک ترین شهر ساحلی با ساحل آزاد که در نزدیکی این شهر قرار دارد بروند. تنها ورزش آبی در بدروم شنا کردن است اما مارماریس امکان موج سواری، قایق سواری و همینطور پاراسیلینگ غواصی و سایر ورزش های آبی جذاب دیگر را می توانید داشته باشید. بدروم بیشتر مناسب کسانی می باشد که تمایل به دیدن آثار باستانی، آمفی تئاتر ها، موزه ها و قلعه ها بسیار قدیمی که متعلق به دوران باستان است . موزه باستان شناسی زیر آب بدروم به دلیل کلکسیون عالی و منحصر به فرد خود مانند بازمانده کشتی اولوبرون تا به امروز جوایز متعددی را کسب کرده است. این مکان واقع در قلعه بدروم است که خودش یکی از نماد های مهم و جاذبه های گردشگری بدروم است. اما این شهر می تواند برای شما نیز جذابیت های خاص خود راداشته باشد و به طور کلی اگر بین این دو شهر مردد می باشید باید به شما بگویم که با توجه به نیاز های خود از یفر شهر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

برای رسیدن به بدرون بهترین راه کدام است؟
به گزارش سفر باتو ، به طور کلی در سفر های این چنینی که به مقصد آشنایی ی چندانی ندارید بهترین راه استفاده کردن از تور های مقصد مورد نظر است. به طور مثال برای سفر به بدروم شما می توانید با استفاده از سایت سفر باتو می توانید تور های مطمئن و همینطور قیمت مناسب را از ما خریداری کنید. پرواز شما با هواپیما های بسیار مجهز و مناسب به مقصد ازمیر انجام می پذیرد و شما می توانید از ازمیر به مقصد بدروم حرکت کنید. شما با توجه به نوع پکیج انتخابی خدماتی همچون: ترانسفر فرودگاهی، بیمه ی مسافرتی، دو گشت شهری متفاوت که شامل گشت نیم روزی در شهر بدورم ترکیه و گشت خرید است و همچنین راهنمای فارسی زبان می شوید.  تور کوش آداسی را از دست ندهید.

رفتن به مرکز شهر بدروم
در مرکز شهر بدروم که بیش از چندین بار مورد مرمت و باز سازی قرار گرفته است همه مواردی که لازم دارید برای شما مهیا می شود. شما می توانید خاطرات بسیار جذاب و به یاد ماندنی از گذراندن یک شب فوق العاده را در سالن ها و مراکز غذا خوری و همینطور تفریگاه های ساحلی تجربه را تجربه کنید که در نوع خود می تواند بسیار خوشایند و جذاب باشد. در این شهر بسیار زیبا و ساحلی کافه های زیادی وجود دارند که مانند کافه های استانبول معروف بوده و شما می توانید لحظاتی بسیار شاد و به یاد ماندنی را در آنها تجربه کنید. در خط ساحلی بدروم یک خیابان پر از کافه های مختلف دیده ممی شود که تمامی آنها جدید ترین موزیک های را برای شما پخش خواهدن کرد. از جمله جاذبه های توریستی مرکز شهر بدروم، در انتهای بندرگاه قلعه سنت پیتر است که تاریخ ان بر می گردد به قرن پانزدهم بعد از میلاد مسیح. همینطور موزه باستان شناسی زیر آب است که در آن آثار باستانی و بقایای یک کشتی شکسته از عصر برنز به نمایش در آمده است.  با تور روسیه سفر کنید.

به طور کلی بدروم می تواند به عنوان یکی از جذاب ترین و همینطور دیدنی ترین مقاصد گردشگری مورد پسند واقع شود و بسیارند کسانی که به این شهر سفر می کنند و به دلیل آنکه بیش از حد به آنها خوش می گذرد نمی توانند از انجا خارج شوند.




:: موضوعات مرتبط: راهنمای گردشگری ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری بدروم , شهربدروم , تور کوشی آدامس , بدروم ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








راهنمای سفر و گردشگری - طبیعت گردی در ایران - جاذبه های گردشگری و توریستی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

RSS

Powered By
loxblog.Com